Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Vuk, I. (2023). Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801
Vuk, Ilija. "Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801
Vuk, Ilija. "Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801
Vuk, I. (2023). 'Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801
Vuk I. Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801
I. Vuk, "Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801