diplomski rad
Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre

Hinić, Leon Hrid
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Hinić, L. H. (2024). Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887

Hinić, Leon Hrid. "Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887

Hinić, Leon Hrid. "Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887

Hinić, L. H. (2024). 'Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887

Hinić LH. Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887

L. H. Hinić, "Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.