Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Hinić, L. H. (2024). Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887
Hinić, Leon Hrid. "Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887
Hinić, Leon Hrid. "Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887
Hinić, L. H. (2024). 'Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887
Hinić LH. Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887
L. H. Hinić, "Duboko poticano učenje i njegova primjena u implementaciji umjetnog igrača strateške videoigre", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:269887