Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Gregurić, I. (2024). Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964
Gregurić, Ivica. "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964
Gregurić, Ivica. "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964
Gregurić, I. (2024). 'Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964
Gregurić I. Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964
I. Gregurić, "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964