završni rad
Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača

Gregurić, Ivica
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Gregurić, I. (2024). Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964

Gregurić, Ivica. "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964

Gregurić, Ivica. "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964

Gregurić, I. (2024). 'Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964

Gregurić I. Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964

I. Gregurić, "Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:832964

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.