Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Švenda, I. (2024). Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659
Švenda, Irena. "Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659
Švenda, Irena. "Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659
Švenda, I. (2024). 'Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659
Švenda I. Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659
I. Švenda, "Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659