završni rad
Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama

Švenda, Irena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Švenda, I. (2024). Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659

Švenda, Irena. "Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659

Švenda, Irena. "Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659

Švenda, I. (2024). 'Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659

Švenda I. Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659

I. Švenda, "Ciljani marketing primjenom umjetne inteligencije i multimedije u društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717659

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.