završni rad
Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu

Dananić, Dorotea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Dananić, D. (2024). Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:308839

Dananić, Dorotea. "Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:308839

Dananić, Dorotea. "Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:308839

Dananić, D. (2024). 'Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:308839

Dananić D. Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 15.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:308839

D. Dananić, "Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:308839

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.