završni rad
Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter

Blažević, Zdravko
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Blažević, Z. (2024). Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:187922

Blažević, Zdravko. "Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:187922

Blažević, Zdravko. "Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:187922

Blažević, Z. (2024). 'Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:187922

Blažević Z. Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:187922

Z. Blažević, "Modeliranje i implementacija neprijateljskih likova kao konačnih automata na primjeru igre žanra 3D shooter", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:187922

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.