diplomski rad
Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama

Kozar, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Kozar, S. (2024). Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:313772

Kozar, Sara. "Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:313772

Kozar, Sara. "Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:313772

Kozar, S. (2024). 'Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:313772

Kozar S. Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:313772

S. Kozar, "Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:313772

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.