završni rad
Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga

Tomich, Hana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Tomich, H. (2025). Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214544

Tomich, Hana. "Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214544

Tomich, Hana. "Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214544

Tomich, H. (2025). 'Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214544

Tomich H. Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2025 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214544

H. Tomich, "Stavovi mlade populacije o primjenama neuromarketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214544

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.