Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Mohorić, A. (2025). Korištenje pristupa poticanog učenja za razvoj modela strojnog učenja koji igra videoigru žanra 2.5D platformer (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:368876
Mohorić, Antonio. "Korištenje pristupa poticanog učenja za razvoj modela strojnog učenja koji igra videoigru žanra 2.5D platformer." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:368876
Mohorić, Antonio. "Korištenje pristupa poticanog učenja za razvoj modela strojnog učenja koji igra videoigru žanra 2.5D platformer." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:368876
Mohorić, A. (2025). 'Korištenje pristupa poticanog učenja za razvoj modela strojnog učenja koji igra videoigru žanra 2.5D platformer', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:368876
Mohorić A. Korištenje pristupa poticanog učenja za razvoj modela strojnog učenja koji igra videoigru žanra 2.5D platformer [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2025 [pristupljeno 01.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:368876
A. Mohorić, "Korištenje pristupa poticanog učenja za razvoj modela strojnog učenja koji igra videoigru žanra 2.5D platformer", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:368876