Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Grgača, G. (2014). Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658
Grgača, Gabrijela. "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658
Grgača, Gabrijela. "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658
Grgača, G. (2014). 'Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658
Grgača G. Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658
G. Grgača, "Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597658