završni rad
Određivanje životne vrijednosti kupaca

Suzana Rendulić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Rendulić, S. (2014). Određivanje životne vrijednosti kupaca (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić, Suzana. "Određivanje životne vrijednosti kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić, Suzana. "Određivanje životne vrijednosti kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić, S. (2014). 'Određivanje životne vrijednosti kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić S. Određivanje životne vrijednosti kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

S. Rendulić, "Određivanje životne vrijednosti kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623