prikaz prve stranice dokumenta Viralni marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Viralni marketing

Križanec, Brigita
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Križanec, B. (2016). Viralni marketing (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec, Brigita. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec, Brigita. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec, B. (2016). 'Viralni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec B. Viralni marketing [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

B. Križanec, "Viralni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.