Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Krleža, S. (2015). Ciljni marketing (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788
Krleža, Sandra. "Ciljni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788
Krleža, Sandra. "Ciljni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788
Krleža, S. (2015). 'Ciljni marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788
Krleža S. Ciljni marketing [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788
S. Krleža, "Ciljni marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788