prikaz prve stranice dokumenta Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari

Petra, Šestak
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Petra, Š. (2018). Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397

Petra, Šestak. "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397

Petra, Šestak. "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397

Petra, Š. (2018). 'Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397

Petra Š. Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397

Š. Petra, "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.