Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Kutnjak, F. (2018). Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250
Kutnjak, Franja. "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250
Kutnjak, Franja. "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250
Kutnjak, F. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250
Kutnjak F. Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250
F. Kutnjak, "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250