Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Erceg, M. (2018). Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:345666
Erceg, Monika. "Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:345666
Erceg, Monika. "Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:345666
Erceg, M. (2018). 'Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:345666
Erceg M. Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:345666
M. Erceg, "Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:345666