Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Mirela, A. (2019). Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:373625
Mirela, Andrijević. "Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:373625
Mirela, Andrijević. "Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:373625
Mirela, A. (2019). 'Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:373625
Mirela A. Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:373625
A. Mirela, "Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:373625