Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Hobolja, I. (2019). Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089
Hobolja, Igor. "Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089
Hobolja, Igor. "Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089
Hobolja, I. (2019). 'Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089
Hobolja I. Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 23.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089
I. Hobolja, "Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089