završni rad
Primjena umjetne inteligencije u marketingu

Mandić, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Mandić, L. (2019). Primjena umjetne inteligencije u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028

Mandić, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028

Mandić, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028

Mandić, L. (2019). 'Primjena umjetne inteligencije u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028

Mandić L. Primjena umjetne inteligencije u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028

L. Mandić, "Primjena umjetne inteligencije u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.