prikaz prve stranice dokumenta Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima

Tomičić, Doris
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Tomičić, D. (2016). Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, D. (2016). 'Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić D. Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 28.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

D. Tomičić, "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.