Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Sečan, M. (2020). Upravljanje zadovoljstvom klijenata (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:776659
Sečan, Marta. "Upravljanje zadovoljstvom klijenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:776659
Sečan, Marta. "Upravljanje zadovoljstvom klijenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:776659
Sečan, M. (2020). 'Upravljanje zadovoljstvom klijenata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:776659
Sečan M. Upravljanje zadovoljstvom klijenata [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:776659
M. Sečan, "Upravljanje zadovoljstvom klijenata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:776659