Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Škaulj, K. (2024). Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:632476
Škaulj, Klara. "Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:632476
Škaulj, Klara. "Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:632476
Škaulj, K. (2024). 'Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:632476
Škaulj K. Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:632476
K. Škaulj, "Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:632476