prikaz prve stranice dokumenta Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga

Brkić, Alen
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Brkić, A. (2012). Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić, Alen. "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić, Alen. "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić, A. (2012). 'Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić A. Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

A. Brkić, "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.