završni rad
Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga

Alen Brkić (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Brkić, A. (2012). Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić, Alen. "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić, Alen. "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić, A. (2012). 'Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

Brkić A. Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449

A. Brkić, "Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198449