diplomski rad
Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja

Igor Prilika (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
Citirajte ovaj rad...

Prilika, I. (2014). Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038

Prilika, Igor. "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038

Prilika, Igor. "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038

Prilika, I. (2014). 'Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038

Prilika I. Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 19.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038

I. Prilika, "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038