diplomski rad
Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta

Ivana Hustić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Hustić, I. (2016). Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, I. (2016). 'Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić I. Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

I. Hustić, "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161