Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Hustić, I. (2016). Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić, I. (2016). 'Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić I. Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
I. Hustić, "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161