Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Kekić, S. (2016). Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866
Kekić, Sara. "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866
Kekić, Sara. "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866
Kekić, S. (2016). 'Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866
Kekić S. Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866
S. Kekić, "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866