prikaz prve stranice dokumenta Određivanje životne vrijednosti kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Određivanje životne vrijednosti kupaca

Rendulić, Suzana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Rendulić, S. (2014). Određivanje životne vrijednosti kupaca (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić, Suzana. "Određivanje životne vrijednosti kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić, Suzana. "Određivanje životne vrijednosti kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić, S. (2014). 'Određivanje životne vrijednosti kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Rendulić S. Određivanje životne vrijednosti kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 27.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

S. Rendulić, "Određivanje životne vrijednosti kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:318623

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.