završni rad
Multimedija u marketingu

Petra Benček (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad...

Benček, P. (2014). Multimedija u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček, Petra. "Multimedija u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček, Petra. "Multimedija u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček, P. (2014). 'Multimedija u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček P. Multimedija u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

P. Benček, "Multimedija u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575