Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Benček, P. (2014). Multimedija u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575
Benček, Petra. "Multimedija u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575
Benček, Petra. "Multimedija u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575
Benček, P. (2014). 'Multimedija u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 06.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575
Benček P. Multimedija u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 06.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575
P. Benček, "Multimedija u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575