Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Križanec, B. (2016). Viralni marketing (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529
Križanec, Brigita. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529
Križanec, Brigita. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529
Križanec, B. (2016). 'Viralni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529
Križanec B. Viralni marketing [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529
B. Križanec, "Viralni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529