diplomski rad
Viralni marketing

Brigita Križanec (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Križanec, B. (2016). Viralni marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec, Brigita. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec, Brigita. "Viralni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec, B. (2016). 'Viralni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

Križanec B. Viralni marketing [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529

B. Križanec, "Viralni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:068529