završni rad
Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače

Katarina Brašnić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Brašnić, K. (2014). Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić, Katarina. "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić, Katarina. "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić, K. (2014). 'Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić K. Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 26.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

K. Brašnić, "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971