Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače

Brašnić, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Brašnić, K. (2014). Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić, Katarina. "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić, Katarina. "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić, K. (2014). 'Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Brašnić K. Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 14.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

K. Brašnić, "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.