Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Slunjski, D. (2013). Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski, D. (2013). 'Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
Slunjski D. Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275
D. Slunjski, "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275