Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Kapec, R. (2014). Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:432676
Kapec, Renato. "Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:432676
Kapec, Renato. "Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:432676
Kapec, R. (2014). 'Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:432676
Kapec R. Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:432676
R. Kapec, "Marketinsške strategije u upravljanju odnosima s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:432676