Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Šantek, T. (2016). Zadržavanje i vjernost kupaca (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:222663
Šantek, Tajana. "Zadržavanje i vjernost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:222663
Šantek, Tajana. "Zadržavanje i vjernost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:222663
Šantek, T. (2016). 'Zadržavanje i vjernost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 18.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:222663
Šantek T. Zadržavanje i vjernost kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 18.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:222663
T. Šantek, "Zadržavanje i vjernost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:222663