završni rad
Ciljni marketing

Sandra Krleža (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Krleža, S. (2015). Ciljni marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, Sandra. "Ciljni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, Sandra. "Ciljni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, S. (2015). 'Ciljni marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža S. Ciljni marketing [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

S. Krleža, "Ciljni marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788