diplomski rad
Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga

Kristijan Očko (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad...

Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043