Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043