Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija

Marija Živičnjak (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Živičnjak, M. (2014). Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, M. (2014). 'Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak M. Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

M. Živičnjak, "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915