diplomski rad
Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja

Mario Hoško (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad

Hoško, M. (2012). Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:789647

Hoško, Mario. "Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:789647

Hoško, Mario. "Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:789647

Hoško, M. (2012). 'Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:789647

Hoško M. Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:789647

M. Hoško, "Modeli otvorene nastave informatike i kreativnost sudionika u procesu učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:789647