diplomski rad
Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi

Emilija Tomičić (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad

Tomičić, E. (2012). Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178

Tomičić, Emilija. "Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178

Tomičić, Emilija. "Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178

Tomičić, E. (2012). 'Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178

Tomičić E. Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178

E. Tomičić, "Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178