završni specijalistički
Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca

Silvija Podoreški (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad...

Podoreški, S. (2018). Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški, Silvija. "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški, Silvija. "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški, S. (2018). 'Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški S. Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca [Završni specijalistički]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

S. Podoreški, "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704