Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Vidoni, A. (2017). Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni, Anamarija. "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni, Anamarija. "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni, A. (2017). 'Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni A. Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
A. Vidoni, "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403