Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Petra, Š. (2018). Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397
Petra, Šestak. "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397
Petra, Šestak. "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397
Petra, Š. (2018). 'Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397
Petra Š. Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397
Š. Petra, "Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:825397