Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Martina, P. (2018). Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina, P. (2018). 'Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina P. Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
P. Martina, "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528