prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke

Kutnjak, Franja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Kutnjak, F. (2018). Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak, Franja. "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak, Franja. "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak, F. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak F. Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

F. Kutnjak, "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.