disertacija
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama

Snježana Babić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad

Babić, S. (2016). Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić, Snježana. "Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić, Snježana. "Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić, S. (2016). 'Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić S. Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama [Disertacija]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

S. Babić, "Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262