završni rad
Izravni marketing

Bojana Petrić (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Petrić, B. (2019). Izravni marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:767872

Petrić, Bojana. "Izravni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:767872

Petrić, Bojana. "Izravni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:767872

Petrić, B. (2019). 'Izravni marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:767872

Petrić B. Izravni marketing [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:767872

B. Petrić, "Izravni marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:767872