Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Tkalčec, A. (2018). Izgradnja lojalnosti kupaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:698578
Tkalčec, Anamarija. "Izgradnja lojalnosti kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:698578
Tkalčec, Anamarija. "Izgradnja lojalnosti kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:698578
Tkalčec, A. (2018). 'Izgradnja lojalnosti kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:698578
Tkalčec A. Izgradnja lojalnosti kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:698578
A. Tkalčec, "Izgradnja lojalnosti kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:698578