Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Bukvić, A. (2018). Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458
Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458
Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458
Bukvić, A. (2018). 'Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458
Bukvić A. Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458
A. Bukvić, "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458