prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga

Bukvić, Arijana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Bukvić, A. (2018). Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, A. (2018). 'Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić A. Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

A. Bukvić, "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.