Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Mesarić, S. (2019). Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:343563
Mesarić, Sanja. "Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:343563
Mesarić, Sanja. "Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:343563
Mesarić, S. (2019). 'Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:343563
Mesarić S. Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:343563
S. Mesarić, "Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:343563