diplomski rad
Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje

Leljak, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 16.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.