Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754